dimecres, 15 de febrer del 2012

Un viatge fantàstic, no us el perdeu !

22 comentaris:

  1. És extraordinari, n'ha encantat aquest video, el recomanaré.

    ResponElimina
  2. Hola sóc el Jose i m'agradat mmolt aquesta historieta. Sobretot el llibre... quan tocava el piano, o també quan parlava a travess de les seves pagines. Una abraçada. Adeu!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Jose, entres en el sorteig, gràcies! la bibliotecària

      Elimina
  3. es genial aquest vídeo, m'ha agradat molt i penso que a les persones que els hi agrada llegir aquest les agradarà.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bona reflexió Melanie, recomana'l als teus amics. sort!
      La bibliotecària

      Elimina
  4. Hola Angels sóc la Dayana m'agradat perquè explica que en els llibres podem trobar lo millor i, que tendriem que ser mès imaginatius. Sense els llibres no ens imaginariem coses que no existeixen, només ens fariem un lio. Amb els llibres treu-re imagina ció, misteri, suspen i mès coses, perquè dels llibres ho treiem tot.

    ResponElimina
    Respostes
    1. L'autor ha eliminat aquest comentari.

      Elimina
    2. Molt bé Dayana, m'agrada tot el que escrius, recomana'l als teus amics i molta sort en el sorteig. Una abraçada, la bibliotecària

      Elimina
  5. M'ha agradat molt el vídeo a sigut molt bonic . Tambe m'ha agradat la part on venia la dona i donaba color a tot.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Ximena, estic contenta que l'hagis vist i escrit el comentari. Una abraçada plena de lletres! la bibliotecària

      Elimina
  6. Felicitats. Ja teniu el vostre blog.
    Ànimeu-vos a participar
    Isabel

    ResponElimina
  7. M'ha agradat moltíssim te la seva gràcia


    Ens ha agradat molt els moment de la ventolera...


    felicitats és elegantíssim Sara i Eva

    ResponElimina
  8. Molt bé Sara i Eva, m'alegro que us hagi agradat. Passeu per la biblioteca a buscar algun llibre. La bibliotecària

    ResponElimina
  9. Es molt bonica i imaginativa aquesta pelicul.la. M'ha agradat moltissim!!!
    Alla.

    ResponElimina
  10. Hola Alla, estem molt contents que hagis vist el blog i, hi participis, és una gran alegria! Una abraçada molt forta de tots els professors.

    ResponElimina
  11. Imagimació trencant fronteres. Fabulós

    Paco

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies pel comentari Paco, has trencat el gel dels professors, encoratge'ls a que facin el mateix.

      Elimina
  12. Que historia más bonita!!
    A veces no le damos a los libros el valor tan inmenso y real que tienen...ellos estan ahí, inmóviles, esperando, y es exactamente así; cobran vida cuando alguien los abre...
    Tienen tanta necesidad de nosotros, como nosotros de ellos... porque pueden transportarnos a mundos desconocidos y asombrosos, pueden ayudarnos a conocernos y conocer lo que nos rodea, pueden despertarnos sensaciones y sentimientos nuevos...por eso:
    gracias "libros"...
    gracias por la fantasía que nos regalan, por estar ahí, al alcance de las manos y gracias también a todos los que colaboran con sus actos, para que este mundo de la literatura sea parte de la infancia de cada niño, porque seguramente será un adulto más dichoso, sabiendo que hay un amigo en cada libro que tenga la oportunidad de disfrutar...

    Flia. Sagardoy Prous
    1º de primaria.

    ResponElimina
  13. La lectura d'un text és el mitjà que te l'autor per establir amistat amb el seu lector. Fantàstic!

    Vicky

    ResponElimina
  14. Que macooo
    m'agrada molt

    ResponElimina